RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobilden giriş yaptım sitenize. Bir slider olsa çok daha güzel olur😋
teşekkürler bence de dediğiniz gibi olursa çok iyi olur tema ayarlarından yapabilir miyim diye kontrol edeceğim sıfır bilgi ile başladım zorluyor bazen