Ödemeyi aldı işi zamanında teslim etmiyor! Ki yapamıyor da ! Çok basit bir iş için anlaştık 24 saat dedi 55 saat geçti hala yapamadı ve boşu boşuna zamanımızı aldı. Kesinlikle zaman kaybı birisi. Mesajlara dahi cevap vermiyor.