Selamlar malum yaz yaklaşıyor parfümüm de bitti. Boss Bottled kullanıyordum bayağı da memnundum. Bu yaz farklı kokuları da denemek istiyorum. Kullandığınız parfüm veya bana önerebileceğiniz parfüm var mı r10 ailesi?