Forunda çoğu kişi rumuz almış durumda, az sayıda kişinin kullanıcı adı ile ad-soyadı aynı. O sebeple aslında yorumlarda sık sık denk geliyoruz kadın forum üyelerine. Rumuz kullanıldığı için kadın olduğunu anlamıyoruz. Aslında anlamamıza da gerek yok bence. Herkes "hocam" zaten. Bu sözcük de eril değil, uniseks. Ol sebepten no problem.