hakikatten ben şunuda anlamış değilim bu hesapları değerli kılan şey yüksek bütçeler ve pr çalışması ile alınmasıydı e bunu aylık abonelik ile aldıktan sonra ne anlamı var neden bu paralara şimdiden saldırıyorlar açılmasını beklemiyorlar anlamıyorum