Hocam ben şahsen olmayacağını düşünüyorum. Sonuçta bu ateşle barut, insanların nefsi var ve bu nefse çoğumuz hakim olamıyoruz. Ben şahsen kız arkadaşım varken başka bir erkekle başbaşa görüşmesini istemem. Benim yapım bu hocalar, isterseniz geri kafalı diyebilirsiniz, ben bunu savunuyorum. Bazıları da mahremini sosyal medyalarda paylaşıyor, bunun doğru olduğunu düşünmüyorum.
İyi akşamlar ve iyi bayramlar dilerim.