niye olmasın. sap değilsen, sevgili peşinde değilsen, çevren güzelse neden olmasın? benim birkaç tane samimi olduğum güvendiğim uzun yıllardır arkadaşım olan kızlar var. zor zamanımda bana yardımcı olan, benim yardımcı olduğum. kızların büyük çoğunluğuna bakarak direk hayır denmemeli.