şey gibi olmuş rehberim silindi numaralarınızı tekrar atın (sadece bayanlar)
Hahaha yok hocam yav..
hiç bir şey olmazdı kadın olsa ne olacak anlamadım. kadınların her yerde farklı bir ayrıcalığı var zaten eminim ki burdada olurdu hiç gerek yok bence
Bir şey olmayacak sadece merak ettim
Forumdan tanıdığım kadınların hemen hepsi çok tehlikeli reis haberin olsun. bir bakmışsın cart diye yemişsin dosyayı. Botnete çevirmişler.
Bulaşmayalım o zaman
çok gereksiz olmuş. ne farkedecek ki. cok olursa forumu pembe falan mı yapacaz.
bence maalesef kendilerinş saklamak zorunda kaldıklarından utanmamız lazım.
bir kaç müşterimin sürekli çalışmaya devam edince bayan olduğunu oğrendim. 4 yıldan fazladır forumdayım hiç aklıma gelmedi şahsen bunu sorgulamak
Bir şey fark etmeyecek sadece merak ettim sordum neden farklı yerlere çekildi ki anlamadım her şeye bir algı