Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sql olarak frpden atın ana dızıne bıgdump indirin FTP atın ana dızıne atın verıtaban bılgılerınızı sql adınızı yazın bigdump çalıştırın yuklenecektır büyük gblı dosya
her yüksek veriye sahip tabloyu içindeki verilerle dışa nasıl aktarırım.. tablo tablo içe aktarmayı denesem... sorun olur mu