düşünceleriniz nedir bence coşkun hocam dayanamaz yapar bir indirim diye düşünüyorum her zamanki gibi
Gelmeyecek diye biliyorum.
Tam tersi zam gelirse şaşırmayın ben platine bakıyordum 2000₺idi yoğunluktan 2 gün falan bakamadım 2500₺ olmuştu
Fiyatlar sürekli artıyor. İndirim gelirse almayı düşünüyorum, Yoksa böyle devam : )
Coşkun hocam hep gelmeyecek diyor ama kıyamıyor indiriyor 😅
Geçendede gelmeyecek denildi bayramda gelmişti gelsede alsak 👀🤓
Siz istediniz
@Coşkun Çetin; yaptı

Hem de %40'a varan indirimler.
Konuya alalım sizleri

-
https://www.r10.net/off-topic/364293...-127873-a.html