oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşünceleriniz nedir bence coşkun hocam dayanamaz yapar bir indirim diye düşünüyorum her zamanki gibi
bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmeyecek diye biliyorum.
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam tersi zam gelirse şaşırmayın ben platine bakıyordum 2000₺’idi yoğunluktan 2 gün falan bakamadım 2500₺ olmuştu
BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar sürekli artıyor. İndirim gelirse almayı düşünüyorum, Yoksa böyle devam : )
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun hocam hep gelmeyecek diyor ama kıyamıyor indiriyor 😅
Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçendede gelmeyecek denildi bayramda gelmişti gelsede alsak 👀🤓
Siz istediniz @Coşkun Çetin; yaptı
Hem de %40'a varan indirimler.
Konuya alalım sizleri - https://www.r10.net/off-topic/364293...-127873-a.html