Gidişat hiç iyi değil, google'un uzun zamandır politikaları zaten kötüydü. Dünyanın en büyük arama motorunda milyarların döndüğü sektörde böyle spam sitelere mücadele edilmemesi gerçekten vahim bir durum. Bu durumu batan büyük şirketelere benzetiyorum. Döneminin en büyükleri Yahoo, nokia zamana ayak uyduramayanlar birbir göçmüştü. Geçen senelerde facebook borsada kaybetti, bu da yatırımcılarını birbir uzaklaştırıcak böyle giderse googleda kendi içinde önemli kullanıcılarını kaybedecek. Şuanda söylenti ama gerçekleşirse asıl bomba samsung'un varsayılan tarayıcı olarak edgeyi getirecek olması google'a büyük darbe chatgptdan sonra buradan gelir. İlerleyen dönemlerde eminim chatgpt dali birleşimi olan Aİ yazılımları için özel bir tarayıcıda çıkartırlar.