necdet_sezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ülke son 100 yılın en kötü enflasyonunu yaşıyor. kim gelirse gelsin dövizde bir düşüş olacağını düşünmüyorum.
Katılıyorum. Bu enkazı toparlamak kim gelirse gelsin çok zor ve uzun zaman alacaktır.

T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben seçim öncesi temettü hisselerim hariç + ya geçtiğim hisseleri satıp dolara geçmeyi planlıyorum. Halka arz dışında portföye yeni hisse de eklemiyorum. Yatırım tavsiyesi değildir, bende takipteyim.
Güzel bir fikir. Dolara geçme sebebiniz doların artacağını düşünmenizden mi paranızı korumak istediğiniz için mi?