t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kişinin revize anlayışı gerçekten çok komik değil mi?
Açıkcası ben 3 revize hakkı 5 revize hakkı vb tanımlamalara karşıyım. İyi niyetimi suistimal etmediği sürece müşterime 10 revize bile yaparım, bazen o söylemeye utanır çekinir ben zorla söylettirir istediği revizeyi yaparım. İyi niyetimin suistimal edildiğini fark edersem de 1 tane bile revize yapmam.

Yani 3-5 revize diye limit koymaktansa karşılıklı iyi niyet ve hoşgörü sergilenmesi taraftarıyım