Tecrübelerimden anladığım kadarıyla forumda satılan birçok tanıtım, footer vs. birçoğu link çöplüğüne dönüşmüş, sadece tanıtım için oluşturulmuş sitelerdir. Da-pa manipüle ederek ekmek yiyorlar.
Hatta düzenli olarak açık artırma yapan kişiler var, bilmem 500 haber sitesinden tanıtım 10 tl'den ihalede vs. Hemen al fiyatına da yüksek ücret belirtiyor, kullanıcı da aha ucuza kaptım diyerek teklif veriyor.
Faydadan çok zararı var bu sitelerin. Size de tavsiyem dürüst satıcı olun. Manipüle ederek ve bilgilendirmeden satış yapmak dolaylı olarak dolandırmaktır.
Backlink paketlerine girmiyorum bile.