Nokia'dan, Messenger'dan, Explorer'dan vazgeçtik. Google'dan mı vazgeçemeyeceğiz. Uzun vadede Bing'e yatırım yapan kazançlı çıkar diyorum.
Bing geçse keşke Google yi
Google de Bu berbat durum sadece Türkiyede başka ülkelerdeki sonuclar da böyle durum yaşanmamakta.
meraktan sorucam bing ve yandexte sıraya çıkabilmek için nasıl bir seo çalışması gerekli bu konuda çalışma yapan arkadaşlar varsa kaynak paylaşabilirmi googlenin bu durumu ingilizce sitelerde mevcut mu bilmiyorum o yüzden sormak istedim