Konu
İphone kayıt hakkında
22-04-2023, 16:35:57
#4
weAKIN
Bunların hiçbir önemi yok hocam sadece cihazın
Türkiye de
kaydı bulunmaması gerekiyor ve cihaza takılacak hat sahibinin
1 Sene
içinde YD girmiş çıkmış olması gerekiyor.