Merhaba İngiltere kayıtlı 14 promax alacağım, cihazı arkadaş şimdi eve getirdi akşam için sözleştik, güvenlik şeridi falan her şey duruyor ve kutunun arkasında UK yazıyordu, yani doğru oradan alınma cihaz,
şimdi sorum şu,
Ben bu cihazı adamdan alıp sorunsuz bir şekilde pasaportuma kayıt ettirebiliyor muyum? Yani o kişinin yurtdışından alıp kapalı bir şekilde kayıtsız telefonu ben aldığımda, kayıt aşamasında sorun yaşama ihtimalim var mı, tamamen bilgisizlikten garantiye almak adına sormaktayım, net bilen birinin yardımına ihtiyacım var