Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@AnaBayin; @Bruskfatih; @HMZA101; Hepinize teşekkür ederim. Daha önce hiç gitmedim gözümde büyüdü. Sık sık araç kalkıyor mudur diye tereddüt ettim.
Yok hocam ben 1 yıla yakın oradayım okuyorum memlekete geldim eğer orda bir isteğiniz yardıma ihtiyacınız olursa size arkadaşımı gönderebilirim sıkıntı yok