Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitmedi gitti şu spam siteler asıl sitelerin de üstüne cıkmayı nasıl başarıyorlar ilginç
hocam expired domains alıyorlar 10 yıllık UR DR değerleri aşırı yüksek sonra sitenin eski link yapısını tekrar oluşturuyorlar haliyle sizin güncel sitenizin ur dr ve link değerlerinden yüksek olunca otomatik olarak üst sırada oluyor ve adamlar her konuda yazıyorlar buda onlara gün içinde inanılmaz bir trafik sağlıyor kısacası bu durum bir hayli zor çözülecek gibi duruyor bence en mantıklı devlet olarak google ile çalışma olmalı ve bu sayede herkes index atamaz ve şu illegal siteler index olayları bitmiş olur .