GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son bağkur zorunluydu diye biliyorum, şahıs şirketi kurup genç girişimci almaktan çok büyük bir farkı yoktu yani
sigortalı çalışıyorum zaten bağkur zorunlu olması saçma olmaz mı?