ziraat bankasından sosyal medya gelirleri için bir hesap açtırıyorsunuz. o hesaba gelen paradan %10 otomatik vergi kesiliyor kalanı sizin oluyor direkt ödemiş oluyosunuz
En son bağkur zorunluydu diye biliyorum, şahıs şirketi kurup genç girişimci almaktan çok büyük bir farkı yoktu yani