Konu
Sen bitmişsin be Google :)
22-04-2023, 11:29:22
#5
atrkylmz
Nokia'dan, Messenger'dan, Explorer'dan vazgeçtik. Google'dan mı vazgeçemeyeceğiz. Uzun vadede Bing'e yatırım yapan kazançlı çıkar diyorum.