Neredeyse iki buçuk yıllık kullanıcısı olarak şu şekilde yorum yapabilirim:
Artıları:
- Ücretsiz ömür boyu bakım (6 ayda bir)
- Bazı durumların garanti bitmiş bile olsa ücretsiz yapılması (ekran paneli yanması ve pil için yaptım)

Eksileri:
- Priz dışında maks düzgün kullanım süresi 30 dk. Sonrasında ölü gibi oluyor şarjı kalmışsa tabi
- Benim açımdan çoğu zaman sıkıntı olmasa da acayip bir ışık süzmesi var. Kısacası karanlık ortamda can sıkıcı olabilir.
- Hoparlör konusu çözüldü diye duydum ama bende yüksek seste hafif cızırtı yapıyor.

Sonuç olarak MSI, ASUS kadar kaliteli değil ama fiyat farkıyla bunu kapatmaya çalışıyor. Oyun ve yazılım için gayet yeterli bir bilgisayar. Fiyat farkını verebiliyorsanız MSI veya Asus alınabilir. Monster alırsanız aynı kaliteyi hissetmeseniz de üzmez.