Ben 4 yıldır Abra kullanıyorum. Çok memnunum. Garanti süresi içinde, menteşe ve klavyeden bir tuşu kırmıştım. Normalde kullanıcı hatası diyerek yapmama hakkına sahipler fakat ücretsiz tamir edildi. Bir iki ay önce bakıma götürdüğümde pilini ücretsiz değiştirdiler. (Garanti biteli 1.5yıl olmuştu.) Bu devirde kolay kolay hiç bir firma bunu yapmaz. Ücretsiz ömür boyu bakım da çok güzel bir artı. Bana göre tek olumsuz yanı fan sesi. Fakat bu bir oyuncu bilgisayarı olduğu için o kadar da olsun. Not: R10 adımın Monster ile bir ilgisi yoktur