MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba yazacaklarimdan dolayi beni yanlis anlamayin..

Sorunuz şu şekilde olmuş;
Araba aldım, kullanmayı bilmiyorum, nasıl kullanırım?

Şimdi kendinize şunları sorarak, cevabı kendiniz bulacaksınız.

1- Clokeri ben nerden aldım, clokere nerden ulaştım?
2- Kullanmayi bilmedigim bir clokeri neden almis olabilirim, bu clokerin bende ne işi var.

Diger varsayimlar:
Bu bir hediye, yada *****, yada herhangi bir sekilde elinize gecmisse:
1- icinde açık ve bugs kodlar olabilir.
2- çalışmaya bilir veya güncel olmaya bilir.
kesinlikle haklısınız. Hayatımda böyle şey görmedim