3 yıldır kullanıyordum garanti yüzü bile görmedi sadece 2 kere kere bedava ömür boyu bakım için gönderdim macun vs temizlediler ek olarakta klavyede 1 2 tuş gözükmüyordu onu yenilettiler tek eksiği bana göre ısınırken fanı açtığında biraz fazla ses çıkarması..bunun için de fan soğutucu almanı tavsiye ederim