Annelerimizin yaptığı altın günü gibi toplanıp oyun günü yapsak olmaz mı?
2 hafta da 1 kişiye gün süresi boyunca belirlenen oyun atılsa örnek veriyorum Call of Duty günü yaptık diyelim 15 kişiyi haftalık 100 TL verse her hafta 1 kişi oyunu almış olucak 15ci haftada ise tekrardan oyun belirlenir ve en son ki gün de kim sonuncu olduysa onu ilk siraya yazarız böylece devam eder 😂
Bir anlık hevesle gelip yazdım buraya umarım sonradan mantıksız gelmez 😂