İddaa.

Nasıl?

Önce kendimize bir kasa belirliyoruz. Diyelim ki 10 birim paramız var.

Oranlarımız 2 civarında olsun.

1. kupona 2 orandan 1 birim para yatıyoruz. Ve diyelim ki yattı;
2. kupona 2 orandan 2 birim para yatırıyoruz. Ve diyelim ki yattı;
3ç kupona 2 orandan 4 birim para yatıyoruz. Tutturduk. 2X4=8 kazandık.

Toplam yatırılan 7 birim. 3. kuponda kazanılan 8 birim. Kazanç: 1 birim.

(eğer iddaa'da 3 kuponda da üst üste yatıyorsanız zaten bu iş asla size göre değil demektir hiç bulaşmayın)

Sadece matematiksel olarak bir oyun mantığını anlatmaya çalıştım.


Not: ilgilenenler youtube kanalıma şimdiden abone olabilirler, yeniden aktif şekilde paylaşımlara başlayacağım: https://www.youtube.com/@theturkishjob2922