Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://twitter.com/i/broadcasts/1MnxnpZgZyYGO?t=38m12s

yukarıdan Cumhurbaşkanı Erdoğanın açıklamalarını izleyebilirsiniz.

vaatleri çok güzel. Aylık 25 metreküp ücretsiz vericekmiş ve onlarca vaat saydı da tam aklımda değil.

Not: Oyunucu RTE ye verin dermişim gibi yorunlar gelmiş. Yav doğalgaz çıkarttık diyorum, RTE kömür dağıtıyordu oylarınızı sattınız diyor.

yav doğalgazla kömürün ne alakası var ben doğalgaz çıkmış diyorum diğeri yok RTE şurda yanlış yaptı diyor.

abi ne alaka ne alaka :/ Konuyu niye dağıtıyorlar anlamıyorum.

Vatan hainlerinin kara günüdür bırak bişeylere bağlayıp kendilerini ifade etmeye çalışsınlar,
Bu siyaset üstü bir vatan konusudur ama 100 yıldırda hiçbir siyasetçi amerikalıların korkusundan bu işe el atamamıştı.
Reis olmasa 100 yıl daha kimsede el atamazdı boş konuşanlar 7 kocalılara takılmaya devam etsin.