Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o yüzden demokratik bir ülkedeyiz ya hani
Ben size oyunuzu rte ye verin gibi birşey yazmadım. Ben oyumu rte ye de vermiyorum. Oyumu muharrem inceye vericem.

Ama ülkemde ki iyi gelişmeleri de desteklerim. Niye desteklemiyim?
İşte koyunluk budur.
İyi gelişmeleri herkes destekler. Desteklemeyen haindir gözümde. Ama tutup da şimdiye kadar yapabileceği seyleri simdi yapiyorsa buna ne demeli. Sirf muhalefet vaat verdi diye yapıyorsa buna ne demeli. Buna koltuk sevdası denir. Benim gençliğim bu adamin iktidarinda geçti. Bir faydasını görmedim şahsım adina. Heryeri üniversite doldurdu. Yüksek puanlarla girdiğim okulun puani neredeyse yari yariya dustu. Üniversiteler lise seviyesinden de geriye düştü. Hep işsizlikle geçti hayatim. Torpille de bir yere girmek istemedim. Toplama cikarma bilmeyen arkadaşim ikm oldu. Çoluk çocuk sahibi oldu. Ben ne yaptim. Ne cocuk var ne evlilik ne de iş. Niye oy vereyim ? Benim suçum yok mu ? Var tabi . Üçkağıt yapıp hak yeseydim bende is sahibi olurdum. Bende actim kitabimi okuyorum hala. Boş beleş adamlarda is sahibi hep. O yüzden oy vermem. Aktif siyaseti takip ediyorum neyin ne olduğunu bilecek kapasitedeyim o yüzden bana akpyi anlatmaya kalkmasin kimse. Hele ekonomi dersi vermeye hiç kalkmasin.7 yil tahsil aldim bu konuda. Biraz gereksiz uzattım ama durum bundan ibaret