eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilerinizi doğru girerseniz sorun olmaz, zaten illegal bir durum ise kimse hesabını vermek istemez ve R10'da da bu yasak.
Sorun bilgileri doğru girmek değil, kimlik onayına tabi olması. Kaldı ki o hesap verenler de neye bulaşabilecekleri hakkında ne ufak bir fikirleri dahi yok maalesef, kimse gelip de **legal bir iş için hesap arıyorum demez neticede. Bunlar hep karşılaştığım durumlar. Hesap onayını alamadıkları için hesap arayanlar epey fazla durumda en basitinden.