Bilgilerinizi doğru girerseniz sorun olmaz, zaten illegal bir durum ise kimse hesabını vermek istemez ve R10'da da bu yasak.
Sorun bilgileri doğru girmek değil, kimlik onayına tabi olması. Kaldı ki o hesap verenler de neye bulaşabilecekleri hakkında ne ufak bir fikirleri dahi yok maalesef, kimse gelip de **legal bir iş için hesap arıyorum demez neticede. Bunlar hep karşılaştığım durumlar. Hesap onayını alamadıkları için hesap arayanlar epey fazla durumda en basitinden.