emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyaset yapmak istemiyorum lakin mantık olarak düşündüğümüzde Erdoğan en doğru seçim olur. Diğer tayfaları bilmiyorum çok da umrumda değil lakin İBB başkanı İstanbul yerine miting yapıyorsa..
Hocam siyaseti bende sevmiyorum. Sadece ülkemde ki gelişmelere sevineyim diye attım. Milleti görüyorsun hemen karalama kampanyaları.