Güzel gelişme. Doğalgaz ve petrol ithalatı yıllardır ülkemizin belini büküyor. En azından yavaş yavaş doğalgazdan kurtuluruz. Bu arada petrolde bulunacaktır elbet. Mavi vatanda bize yetecek enerji var yeterki sömürgeci yamyamlara kaptırmayalım.