https://twitter.com/i/broadcasts/1MnxnpZgZyYGO?t=38m12s

yukarıdan Cumhurbaşkanı Erdoğanın açıklamalarını izleyebilirsiniz.

vaatleri çok güzel. Aylık 25 metreküp ücretsiz vericekmiş ve onlarca vaat saydı da tam aklımda değil.

Not: Oyunucu RTE ye verin dermişim gibi yorunlar gelmiş. Yav doğalgaz çıkarttık diyorum, RTE kömür dağıtıyordu oylarınızı sattınız diyor.

yav doğalgazla kömürün ne alakası var ben doğalgaz çıkmış diyorum diğeri yok RTE şurda yanlış yaptı diyor.

abi ne alaka ne alaka :/ Konuyu niye dağıtıyorlar anlamıyorum.