İnsanlar ya da AI bir şeyleri kopyalayıp üzerine kendisi bir şey koyarak yeni şeyler üretir. Dünyanın kanunu bu.
Örneğin; ilk iPhone çıktığında ordan fotoğraf makinesini, burdan telefonu başka yerden MP3 çaları kopyalayıp ortaya iPhone çıktı. Kimse ilk iPhone'un üretilmesini küçümseyemez ya da "Bu iPhone da zaten olan şeyleri bir araya getirmiş." Demek de ne kadar mantıklı.
Kısacası benim fikrim; direk kopyalayıp yapıştırmadıktan sonra faydalanılmasında mahzur yok. Ve ortaya faydalı güzel şeyler de çıkabilir. Telif hakkı boyutu tabii ki hukuki bir durum. Bekleyip göreceğiz.