Burada 1 m olan araç Megane 4 staion orada 12 13 bin Euro buraya direk orada alır almaz getirmek mantıklı mı? Yoksa ekstra masraflari çıkıyor mu
Mesela 12 bin euroluk araba kaça gelir bana
Bu konuyu çok merak ediyorum
bir Şahış şirketi olarak Sıfır araç yurt dışından getirebilirmi getirdi diyelim tr plaka vs vergileri vb durumları nasıl oluyor .
İşleyiş hakkında bilgisi olan madde madde yazabilirmi