ALDIM, HALLETTİM LÜTFEN KONU ALTINA MESAJ ATMAYIN
PM ATMAYIN.

HALA MESAJ ATANLAR OLUYOR, SANIRIM TÜRKÇE BİLMİYORSUNUZ
BİR KAÇ FARKLI DİLDE DAHA DERDİMİ ANLATAYİM;
-PLEASE STOP SENDING DM TO ME, I DONT NEED IT ANYMORE
-BITTE HÖREN SIE AUF, MIR DM ZU SCHICKEN, ICH BRAUCHE ES NICHT MEHR
-S'IL VOUS PLAÎT ARRÊTEZ DE M'ENVOYER DES DM, JE N'EN AI PLUS BESOIN




bot olacak. ve tercihen 1 saatte yuklenmeli. yardimci olabilecek var mi.