Ah Yandex pazarda birazcık söz sahibi olsan şu Google'a bizi mahkum etmezsin.
google zaten kalitesini korumak için böyle davranıyor, yandex en büyük rakibi değil mi zaten? mantıken de bu gerekli. dediğin gibi yandex biraz söz sahibi olsaydı eğer, pek farklı davranacağını sanmıyorum.