Agrean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmişten biliyorum diyelim. Sizden daha çok bildiğim de kesin. hiçbirşey bilmeyenlerin bile birşeyler bildiği R10'a hoşgeldim.
Tamam bizde sizsiniz diyelim o haldeyse..