Ben 3 haftadır içmiyorum günde 3 öğün kullanan biri olarak şehir değiştirdim bulamadığım için de mecburen içemiyorum çok çabaladım ama hayla istiyor canım tam bırakmış değilim olsa şuan hiç düşünmeden kullanırım