Selamlar uzun süredir madde bağımlısıyım kaç kere bırakmayı denedim ama pek başarılı olamadım. Hayatımda ilk defa bişey kazandım sanırsam birisinin bana değer vermesi o kadar güzel bişeyki anlatamam. Sevdiğim insanı üzmemek için bırakmayı deniyorum. Bugun 3. günüm duygularım çok çabuk değişiyor. Her duygumu en zirvesinde yaşıyorum. Genelde hep sinir yani bana iyi bişey desen bile onun krizi ile patlıyorum. Bu haldeyken eve gitmiyorum anne babamın yanında krize girmek istemiyorum. Bu krizler kaçınca günde bitiyor. Ne zaman rahatlarım kaç gün sürüyor bu bilgisi olan varsa paylaşırsa çok mutlu olurum. Kafayı sıyırmak üzereyim.