İnstagramdan hayatımda ürün almadım, almam da şahsen. Sonuçta satıcının vicdanına kalmışsınız. 50 lira dolandirmaz. 500 lira dolandirmaz guven inşa eder. Sonra 1000 lira bi dolandirilirsiniz sonra bul bulabilirsen adamı.. Trendyol gibi sistemlerde satıcılara sözleşme imzalatıldıgi, yani her satıcı yakından tanındığı için daha güvenilir bir ortam söz konusu bence