mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten pişpanlık hocam, İş artık ticaretinde ötesine gidecek 2 bin tl için değmez uğraşmıyorum o nedenle saldım. 3-4 yıl daha baskı ve dayatmaya mağruz kalacağız gibi görünüyor. Saldım artık istek ve taleplerimi karşılayamıyorlar. ASLA tavsiye etmeyeceğim. Web Aksiyon Pişmanlıktır.

Ciddi anlamda ciddiyetsizler bizim ülkemizde de en büyük sorun bu. Hersey isim yapana kadar sonrasında ortalıkta yoklar.
Destek tarafı da efsane gece bir sorun olsa çözecek adam yok.