Sağ olsunlar gün içinde iade olacak diyip paytr ye iade bildirmeye bile üşeniyorlar.
Az önce paytr firmasına yazdım 19.04.2023 tarihinde gün içinde iade olacağını bildirdiler diye yazdım daha iade işlemi bile yapmamışlar.
Gerçekten pişpanlık hocam, İş artık ticaretinde ötesine gidecek 2 bin tl için değmez uğraşmıyorum o nedenle saldım. 3-4 yıl daha baskı ve dayatmaya mağruz kalacağız gibi görünüyor. Saldım artık istek ve taleplerimi karşılayamıyorlar. ASLA tavsiye etmeyeceğim.
Web Aksiyon Pişmanlıktır.