Burada %30 kesinti yazıyor bu sadece abd içinmi
birde benim admob'dan gelirlerin çoğu abd'den bu kesintiyi nasıl yapıyor
Admob hesabiniz Türkiye değil mi?
bu dediginiz olay yabanci admob icin gecerli sanirim.
Konu dışı sorum: Kazanci artan bir global uygulamaniz vardi sanirim. Uygulamanizda gelir durumu ne durumda, artmaya devam ediyordur inşallah..