STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence güzel olmuş, eline sağlık. Düşük ingilizce seviyesine sahip biriside rahatlıkla okuyabilir. B1 seviyeyim rahatlıkla anlayabiliyorum
Teşekkür ederim hocam, bilerek o şekilde yazıyorum ki dünyaya hitap edebilsin. Ağır İngilizce metinlere daha sonra geçiş yapacağım belki farklı bir blogta (sadece sanat üzerine).