berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlayamadım 😂

Bu dönemde zor biraz ama yokken gezmek deil mi asıl mesela

Ama bizim rotamız trabzondan basliyor trabzondan boluya doğru yapabilirseniz hayır demem 😇
mesajla gönderdim hocam