Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Anlayamadım 😂
Bu dönemde zor biraz ama yokken gezmek deil mi asıl mesela
Ama bizim rotamız trabzondan basliyor trabzondan boluya doğru yapabilirseniz hayır demem 😇
mesajla gönderdim hocam