OuuuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahksdlf meşaleyi yakacaklar
Anlayamadım 😂
myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elim ayağım titredi, o nasıl başlık
Bu dönemde zor biraz ama yokken gezmek deil mi asıl mesela
sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otostop ile bolu-artvin -> gürcistan rotası ile gezmiştim. yaklaşık 6 sene oldu. dilerseniz size 3-4 gün boyunca gerçekten keyif alabileceğiniz bir rota çizebilirim. Gideceğiniz yol tamamen sahil şeridi olur, görebileceğiniz yerleride yazabilirim muhtemelen bir çok kişi bilmiyordur ve internette de çok fazla yer almıyordur. Tek sorun konaklamayı arabada yaparsanız daha da rahat harcamalı şekilde gezebilirsiniz
Ama bizim rotamız trabzondan basliyor trabzondan boluya doğru yapabilirseniz hayır demem 😇