Yapmak istediğim işlem şu benim veri girdiğim bir sabit hücre var bu hücreye 1 yazarsam diğer hücre otomatik olarak 100 olsun istiyorum eğer bu hücreye 100 yazarsam diğer hücre otomatik olarak 1 olsun istiyorum. Bu işlemi nasıl yapabilirim?
Şimdiden teşekkürler.