
üstünüze alınmayın lütfen hocam, forumda sık yaşanan bir durum bu
üstüme alındım ama sıkıntı yok hakaret içermiyor sonuçta sıkıntı değil mizah iyidir ama konuyu açma sebebim cidden benim ve benim gibi öğrenci arkadaşların harçlık çıkarıp hatta mümkünse gelir elde edebilmesi için burası güzel bir platform ve ticaret puanı için gerekli 50tl cidden bizim gibi öğrenciler için hayat kurtarabilecek cinsten (şu zamanlarda artık onun bile değersiz olması biraz trajikomik ama) o yüzden öyle bir konu açmak istedim